TE KOOP!

Te koop: handwerktasjes

Omdat ik zoveel positieve reacties kreeg op het breitasje, dat ik maakte voor mijn breivriendin R.J. , heb ik besloten om op regelmatige basis zelf projecttasjes te naaien, en deze te koop aan te bieden.

DSC_0312

Wat is een projecttasje?

Dit is een super handig tasje met een handvat, dat je over je arm draagt, en waarin je je wol kan stoppen.

Het grote voordeel van dit tasje is, dat je wol niet steeds wegrolt als je aan het breien bent.

En je kan het overal mee naar toe nemen: het park, de wachtzaal van de dokter, op een terrasje, onder vrienden, in de eigen tuin, op de trein, … Geen gedoe meer voortaan! Je neemt je werkje uit de tas, en het garen blijft netjes zitten terwijl je handwerkt. Gedaan met haken of breien? Gebruik het tasje verder als opbergtas!

Bovendien zal je geen last meer hebben van vervelend zittende handvaten, want het tasje is volledig gevoerd met wattine. Je arm verdient immers ook om verwend te worden.

Vele vriend(inn)en zullen bewonderend toekijken naar dit leuke en praktische tasje!

Wat zijn de afmetingen?

Breedte: 27 cm.  Lengte: 23 cm (minimum) en 41 cm (maximum).

Hoeveel kost zo’n tasje?

Slechts 20 euro voor een volledig gevoerd en dubbelzijdig meeneem-handwerktasje (exclusief verzendingskosten ).

Welke tasjes zijn momenteel voorradig?

Deze tasjes zijn momenteel klaar:

20170829_121100

De binnenzijde van de tasjes is hetzelfde als de buitenzijde van het naastliggende tasje.

Hoe kan ik bestellen?

Mail naar: atelier-rosan@telenet.be en geef de gewenste kleur door. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wat als ik wel een tasje wil, maar deze kleuren bevallen me niet?

Op regelmatige basis zal ik bijkomende projecttasjes aanbieden, tevens in functie van jullie vraag. Je mag zeker je wensen doorgeven, dan probeer ik er rekening mee te houden bij het uitkiezen van volgende stofjes.

Omdat handwerken ook comfort verdient!

Advertenties

2 gedachten over “Te koop: handwerktasjes

  1. Ik ben er supertevreden over en vindt het makkelijk om je breiwerk overal mee te nemen, zoals in een park op de bank, in het ziekenhuis terwijl je wacht enz… geen last van rollende bolletjes en alles kort bij de hand!

    Like